Thursday, January 6, 2011

BowLing BersaMa Ma Hubby a.k.a Epul & Syafiq a.k.a Mr Bond..

PeMenang PusinGan Pertama & Kedua
Pemenang tempat kedua..Syafiq..



Malam tadi Khamis bersamaan 6 Januari 2011..aku g men bowling bersama-sama ma syg dan kawan baik dia..kira dalam tahun baru 2011 ni la kali pertama aku menjejakkan kaki kat bowling nie bagi tahun 2011..di ALAMANDA..al-maklum la.. dorang berdua ni maksud aku epul n syafiq ni tinggal area situ..so aku ni kena la follow diorang..nak tak nak kena la ikut gak..mula-mula kitaorang ingat nak pegi tengok wayang..last-last tutup sudah kaunter tiket..yang buka pun hanya kaunter jual makanan dan minuman..so tak dapat la malam tu kami nak tengok wayang...so dalam perjalanan keluar dari tempat wayang tue, aku pun terpandanglah port main BOWLING ni..so aku pon ajak la diorang...''jom main bowling''...dorang pon On..aku lagi la On..ehhehe..so kami main dalam 2 game...kami enjoy gile time tue..mmg best..lagipun dorang berdua memang sporting..asik ketawa je dengan dorang berdua ni..untuk game pertama & game kedua pemenangnya adalah ma hubby la..epul..agak pro jugak la dia bermain bowling nie..walaupon aku dah jangka..('',)..Pemenang kedua dah tentulah kawan baik dia..Syapik.. Sebelum nak main bowling ni dia awal-awal dah bagitahu aku yang dia tak pro..rupa-rupanya aku kena tipu..tak pro ape nyer..last-last aku jugak yang dapat nombor yang terakhir..nak buat macam mana..kekalahan memang dah dijangkakan oleh kami...('',) tp aku terima hakikat walaupun asik jadi bahan dorang je nak kenakan aku..tapi aku ok jer..tak da hal la orang kate..('',)YANG PENTING KAMI ENJOY malam tue..so balik je dari main bowling kami g makan di Cyberjaya bersebelahan MMU..Lepak kat ResToran Arab sambil layan SHISHA salah satu favorite kitaorang bertiga.. Lepas makan dan hisap SHISHA pe lagi kami pun berangkat la pulang...memang best malam tue! TQ TO MA HUBBY & HIS FREN SYAPIK...('',) WE ENJOY TONITE..('',)

 p/s: ni ada la sikit pic aku bersama mereka berdua..('',) enjoy!

Ma Hubby a.k.a Epul & Me..Wanie..

SAHABAT BAIK

No comments:

Post a Comment